Bestuur

bestuur


Bestuur

Het bestuur zorgt ervoor dat leden en vrijwilligers aan de slag kunnen met heldere kernwaarden, een missie en visie, gedragen doelstellingen en duidelijke beleidskaders. Het bestuur zorgt ervoor dat de juiste mensen bij elkaar gebracht worden en dat zij op een prettige manier kunnen samenwerken, elkaar versterken en enthousiasmeren. En het bestuur is er om waar nodig te adviseren, begeleiden, knopen door te hakken en om draagvlak te creëren voor visie en beleid. Daarvoor is nodig dat we voortdurend een vinger aan de pols houden t.a.v. de tevredenheid bij de leden door met regelmaat te meten, toetsen, evalueren en waar nodig beleid af afspraken bij te stellen.


Het bestuur vergadert eens in de twee weken (m.u.v. de zomervakantie). 

Daarnaast wordt 2x per jaar een Algemene Ledenvergadering georganiseerd. Dat is hét moment voor onze leden om op de hoogte te raken van wat speelt op de club en dé gelegenheid om vragen te stellen, te sparren en suggesties te doen die onze vereniging nog leuker en beter maken!


Het dagelijks bestuur wordt gevormd door:

  • Voorzitter               - Joris Lemckert
  • Penningmeester   - Ferry van de Pol
  • Secretaris              - Frederike van de Broek
  • Bestuurslid            - Hans Veldhorst
  • Bestuurslid            - Brechje Munnik - Spaargaren
  • Bestuurslid            - Mark van de Streek
  • Bestuurslid            - Jessica Duinhoven
  • Jeugdbestuur       - vacature


De overige portefeuilles 


Ledenadministratie

  • Inning contributie  - Marieke van der Donk


Technische zaken

  • Voorzitter                                    - Hans Veldhorst
  • Secretariaat                                - Esther Staats - Vermeulen
  • Technisch Manager                  -
  • Coördinator jongste jeugd       - Brechje Munnik - Spaargaren
  • Begeleiding jeugd                      - vacature
  • Begeleiding senioren                 - Gwendolynn Vos
  • Keepers                                        - Marcel van 't Veer
  • Wedstrijdsecretriaat junioren   - Frederike van de Broek
  • Wedstrijdsecretriaat senioren  - Peter van der Wolf


Sportiviteit en respect

Tuchtcommissie                               - Pieter Gordinou, Michael Deen, Joris Lemckert

Vertrouwenspersoon                       - Ryanne Wiener, Michiel Berkhourt, Joris Lemckert


Arbitragecommissie

Indeling scheidsrechters               - Nicole Deken, Ryanne Wiener

Commissie                                       - Pieter Gordinou, Wiebe v.d Molen, Peter v.d. Wolf


Piket

Zaterdag                                         - Alies Oostenburg

Zondag                                           - vacature


Materiaalman                               - Guido Krijnsen


Accommodatie commissie

Voorzitter                                     - Cees Haavekost

Sleutelbeheer                              - Egon Spaargaren

Veldbeheer                                  - Ron Koopmans

Technisch beheerder                - vacature


Bar commissie

Bar indeling                                - vacature

Inkoop                                         - Jessica Duinhoven

Hoofd bar / keuken                   - Jessica Duinhoven 


Communicatie

Redactie & socials                   - Sandra Dijk

Redactie & webbeheer            - Sandra Dijk, Arthur de Rooij


ICT

Systeembeheer                      - Patrick Akkerman en Casper Souer

Helpdesk                                 - Mattijn Duinhoven


Kascommissie                       - Tobias de Rooij, Anthony Goldsmith


Sponsorcommissie              - Mark van de Streek, Gerben Bakker, Matthijs Krabbendam, Aaron Prawirodirdjo, Ferry van de Pol


Share by: